Långhelg!

Hej!
Nu var det länge sen jag skrev, så ska skriva några rader nu hade jag tänkt! Först vill jag tacka er som kom ihåg att jag hade namnsdag igår, måste säga att ni har ett väldigt bra minne eller en väldigt bra koll. För jag själv hade helt glömt bort. Så fick en glad överraskning när Hellis ringde och grattade! Sen måste jag också säga tack till dig Hellis, som har ringt och kollat läget då jag till och från vart ensam hemma i helgen. Känns skönt att veta att jag alltid kan ringa och att du bryr dig! Tack för att du finns! <3

I onsdags efter praktiken åkte jag hem till Åkersberga, det blev en filmkväll med familjen. På torsdagen blev jag ensam hemma då de andra i familjen hade planer över helgen, jag pluggade och sen kom Andrea F och sov över och gjorde mig sällskap över natten!
I fredags skulle jag egentligen fira Sandra som fyllde tjugo, men mådde inge bra så orkade tyvärr inte det, vilket kändes jättetrist. Då istället sov jag hela förmiddagen och sen satt jag i soffan hela dagen och kollade på filmer, orkade inget annat. Så tyvärr blev det inte som jag tänkt mig…
Igår kände jag mig lite bättre men var fortfarande trött, Andrea M kom och slappade med mig, vi låg i solen hela dagen och bara softade! Det var roligt och mysigt!

Så den här helgen har jag mest sovit, slappat och kollat på tv och solat lite. Men såna helger behöver man! Var nog bra att jag tog det lugnt den här helgen, för imorgon startar en ny praktikvecka!

Hoppas ni haft en bra långhelg!


Kommentarer
Postat av: andrea munk

jag älskar dig! <3

2010-05-16 @ 15:54:58
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Sötis! Älskar dig med! <3

2010-05-16 @ 19:49:40
Postat av: Hellis

Hej Gumman!

Det är klart att jag vill ha koll på att allt är ok med dig! Men vad duktig du var i helgen!!

Puss och kram och godmatt!!

2010-05-16 @ 21:57:08
Postat av: Sofia

Hej Hellis!

Haha tack, tyckte själv att jag var rätt duktig! ;) Hoppas det går bra med allt fixande och städande med huset! ;)

Puss o kram!

2010-05-17 @ 15:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0