En ond ängel på halloween!

Heej!
I helgen var det ju halloween och på Trappan var det såklart haloweenfest! Så vi var åtta personer som satsade stort inför halloween och fixade häftiga kläder.
Min kväll började med att jag åt middag med Challe och Elin och sen började Challe sminka mig till en ond ängel, vilket hon hade en superbra idé till och resultatet blev riktigt häftigt!


Så här såg det ut, när Challe började fixa, först fick jag tejp så att det skulle bli en rak linje till min snygga mask!
Och resultatet blev.....

Snyggt va!? Notera det häftiga spindelnätet både på bänken och vid fläkten!
För när vi var klara hos Challe åkte vi till Mika och Anders för att ha förfest innan det var dags att dra till trappan :)

Hela tjejgänget, en avatar, Lady gaga, en grekisk gudinna, en gladiator, en ond ängel (som dock inte ser så ond ut på bilden) och en indian!
Det blev en väldigt rolig kväll och på trappan var alla utklädda vilket var superskoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0