Glad första advent!

Tjenare!
Tycker allt att det är lite svårt att få julkänsla när det är tio grader ute, blåser som bara den och ingen snö alls. Men den här helgen har jag nog ändå fått lite julkänslor. Igår var jag, Challe, Theresa och Karro i Söderköping och var på julmarknad, var väldigt mysigt att gå runt och titta på en massa julsaker och fina hemgjorda prylar och känna lukten av brända mandlar! Där hälsade vi även på Elin och fick se hennes fina blomsterbutik, så köpte mig en fin julstjärna!
När vi kände oss klara och skulle åka tillbaka till Norrköping så fick vi sällskap av Sofie som har gått i vår klass, det var roligt att träffa henne igen. Vi åkte och shoppade lite och handlade tacos, för sen bar det av hem till Mika på tacokväll som sen slutade med glögg och pepparkakor med ädelost, mums!

Så en mysig dag igår med julmarknad, glögg och pepparkakor plus att jag idag gjort julfint i lägenheten har gjort att det nu känns som att julen snart är här, så himla mysigt!

Nu står det två söta tomtar bredvid julstjärnan i min hylla :)

Längtar efter julen då jag får komma hem och umgås med familjen, släkten och vännerna i Berga!
Så glad första advent på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0