Lunchat, shoppat och vart på bio!

Hej!
Denna helg har jag varit i Åkersberga, skönt att komma hem och träffa familjen och bara ta det lugnt. Men har inte bara slappat utan också hittat på roliga saker!
I lördags åt jag lunch med Jennifer och Sandra, det var jättekul att höra hur de har det och vad som hänt sen sist vi sågs. Även fast vi inte ses så ofta så är det jättroligt att vi håller kontakten!
På eftermiddagen åkte jag och Malin till Arninge och köpte skor, vi båda hittade ett par riktigt snygga dojjor! Sen åkte vi till farmor och farfar och fikade och babblade en massa. Det var jättemysigt att träffa dem och bara umgås :)
Igår blev det shopping med Andrea, vi åt lunch och sprang runt där i affärerna och hittade mysket fina saker! När vi kände oss nöjda och var några shoppingkassar rikare så såg vi på bio med hela hennes familj, det blev Tinitin! Filmen var riktigt bra, mycket bättre än vad jag trodde, blev imponerad av hur det kan se så äkta ut när fastän det inte är det!


Så snygg man är i 3D-brillor ;)

Ha det gött! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0