En helg med Andrea!

Heej!
I helgen har jag haft Andrea på besök, vilket har varit jätteskoj! Hon kom i fredags och då blev det en kort tur på stan och sedan handlades det mat! Andrea bjöd mig på en god middag, pomme frites med löfbiffrullar, smarrigt!

När middagen var slut på tallrikarna och vi var klädda till fest så åkte vi spårvagn till Charlotte. Charlotte överraskade med supergoda hemgjorda Strawberrydaiquiri drinkar. Sedan kom Elin och Karro och det blev mycket snack och skratt! Senare på kvällen gick vi ut på Hugo där det var bra dansmusik och det blev en jätterolig utekväll, så tack tjejer!

Igår var vi lagom trötta och sov länge på morgonen, laddade upp med frallfrukost och smoothie och te. Jag gjorde en god hallonsmoothie medan Andrea gjorde en (enligt mig något annorlunda smoothie) med hallon, banan och oboy men hon tyckte att det var gött! ;) Sedan blev det lite shopping, både fina tröjor och jeans köptes. När det blev lite mörkare tog vi en promenad runt vattnet där det var upplyst, det var skönt att röra på sig.
På kvällen blev det myskväll med tacos och Så mycket bättre och filmen Yes man.

Idag har vi hann vi med en promenad och en fika innan Andrea åkte hem, har haft en jätterolig helg med dig, min underbara vän!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0