Jag vill inte vara någon annan än mig själv...

När jag lyssnar på en låt så lyssnar jag alltid på texten, för mig är det texten som är det viktiga i en låt och enligt mig finns det så många låtar som har helt otroliga texter, de är inte bara härliga sånger. Utan texterna betyder verkligen någonting och kan beröra. En av dessa låtar tycker jag är I don´t want to be. Refrengen i låten är verkligen tänkbar!

I don't want to be
Anything other than what I've been trying to be lately
All I have to do
Is think of me and I have peace of mind
I'm tired of looking 'round rooms
Wondering what I've got to do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me

Att våga vara sig själv och inte vara någon annan, att hitta lugnet hos sig själv och att bara vara sig själv!
Visst har vi nog alla någongång tyckt att alla andra är så mycket bättre, men vi kan vi med. För vi alla kan och vi alla är så jäkla bra! Så kom ihåg don't be anything other than you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0