Släktkalas och hundpromenad

I lördags åkte jag hem hit till Åkersberga, på kvällen blev det en mysig hemmakväll med mamma och pappa.
På eftermidaggen på söndagen firades Malin, mamma och farfar av hela släkten!



Vi hade inspirerats av hösten till dukningen på bordet som blev på snedden så att alla skulle få plats i samma rum!

Efter maten blev det paketöppning i soffan och sen blev det tårta!

Igår kom Andrea och lilla söta Ludde hit! Vi tog en promenad till Willys och Ludde skulle självklart se allt så han sicksackade fram framför oss :) Hemma igen färgade Andrea mitt hår, hon är värsta proffset på det nu! Ludde sprang runt och busade så vi lekte mycket med honom!

Sen blev han nyfiken och ställde sig vid fönstret och tittade ut.

Det blev en mysig dag med Andrea!

När mamma sen kom hem på kvällen spelade hon och jag Alfapet, när mna inte har Wordfeud som alla andra får man nöja sig med orginalet ;)

Vi va jätteduktiga fick med alla bokstäver utom Z!

Nu ska jag till stan och mysa med Hellis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0