Syrran fyller 18!

Japp idag blir Malin vuxen, eller nja ett år äldre iaf, tror alltid hon kommer vara lite barnslig, precis som jag! :)
Men ett som är säkert är i alla fall att det inte är så långt kvar till vuxenlivet börjar och hon ska bestämma vad hon vill hitta på i livet! Ska bli så spännande att se vad du väljer Malin!
Älskar dig och längtar till lördag då vi ses! Och sen tycker jag att du får komma hit nån helg och så kan vi gå ut och dricka drinkar som du faktiskt får göra nu!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Hellis

Hej Gumman!

Åh vad roligt att du börjat blogga igen!!

Men hu vad nervös jag blir bara av tanken på dig & Mallan och några drinkar.... ;-)

Puss o kram o ses på söndag <3

2011-10-05 @ 17:34:41
URL: http://www.helenashudohalsa.se
Postat av: Sofia

Ja nu efter sommaren har jag fått lusten tillbaka igen! Haha okej då kanske inte några, men en god drink och en trevlig kväll! :) Hoppas tentan kändes bra idag, puss!

2011-10-06 @ 16:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0