Träningskänslan!

Hej!
Ni vet den där känslan som man får när man tränat, känslan av att man varit duktig och skönt att man nu med gott samvete kan slappa på kvällen. Den känslan har jag haft några gånger nu. För nu har jag börjat träna, var jättelänge sen jag gjorde det men nu sen några veckor tillbaka har jag och tjejerna köpt träningskort och har duktigt använt det. Så idag blev det en timmes träningspass på crosstrainern med Mika som sällkap. Har också testat på spinning, core och affro, riktigt roligt att hitta pass som passar en. Det är flera i klassen som har träningskort på samma ställe vilket såklart är skoj! Känns jätteskönt att komma igång med träningen igen.


Crosstrainer, jobbig men rolig träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0