Sommaren 2011

Hej på er! Nu var det evigheter sen jag skrev här på bloggen, har haft lite annat att göra under sommaren så bloggen har fått tagit sommarlov. Min sommar har varit superrolig, har arbetat som undersköterska vilket har varit jättekul! I mitten av sommaren hade jag två veckors semester och då var jag och familjen i USA bland annat i USA, vilket var helt underbart. Älskar verkligen USA, människorna är väldigt vänliga och tycker om att det är så stort så att klimatet är helt olika beroende på vart i landet du åker. Om det är något land som jag skulle bo i utom Sverige skulle det nog vara USA, synd bara att det är så himla långt borta…
Vi började resan i New York och åkte sen på en liten roadtrip. New York var riktigt häftigt, allt var så stort, Time Square med en massa lampor och lysande skyltar och en massa människor, riktigt kul att se! Och en stor favorit var Central Park!



En cykelutflykt!

New York i solnedgång!

Frihetsgdinnan!

Brooklyn bridge.

Det blev en jätrtehärlig USA-resa!

Efter esan blev det några veckors jobb till, och roliga träffar med både vänner och släkt. Sedan den sista sommarlovsveckan blev det Kreta tillsammans med Norrköpingstjejerna Mika, Karro, Challe och Elin!

Här står vi alla fem på en liten ö på en rolig lördagsutflukt!

Challe och Elin...

... Jag Mika och Karro under en drinkkväll! :)

Veckan i Kreta var fylld med sol, bad, shopping, lagom med utflykter och såklart en massa skratt! Jätteskoj!

Till sist vill jag bara önska ett STORT GRATTIS till om inte världens så i alla fall Sveriges mest tekniska farfar, och helt klart världens goaste och roligaste farfar! Älskar dig, din toker! ;)

Hittade en gammal bild på oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0